Time Rift Wiki
Advertisement

Rodzaj zadania: fabularne

Odblokowywane przez: Początkujący zabójca

Opis: Po wykonaniu wszystkich zadań i powrocie do obozowiska, już bez większego zdziwienia znajdujesz czekającą na Ciebie notkę: "Ach tak, sławetne pieniądze. Większości ludzi wydaje się, że bez pieniędzy nie są w stanie żyć, a dzięki nim mogą robić co chcą. Prawda jest z goła inna, gdyż to człowiek, a nie pieniądze, ma w sobie ma siłę sprawczą. Czy słyszałeś kiedyś, że ktoś otrzymał bardzo dużą ilość pieniędzy, a i tak je wszystkie zmarnował na rzeczy, które w dłuższej perspektywie nie przyniosły mu żadnych korzyści? A może obiło Ci się o uszy, że ktoś kto urodził się w biedzie i nędzy, lub choćby bez większej ilości środków do życia został bogaczem? Jeśli tak to sądzę, że nie będziesz miał problemu ze zrozumieniem, że to człowiek, a nie ilość pieniędzy, decyduje o swoim losie. Czym tak właściwie są pieniądze i w jakim celu zostały stworzone? Są one udogodnieniem w handlu towarami. Kiedyś towary były przekazywane bezpośrednio z rąk do rąk i tak dla przykładu za 20 kur można było dostać jedną świnię o ile obydwie strony takiej wymiany zgodziły się, że jest ona uczciwa i się im opłaca. Dzięki użyciu pieniędzy można było zacząć wymieniać towary w sposób pośredni i tak na powyższym przykładzie, każda ze stron mogła udać się do kupca, aby wymienić świnię lub kury na złoto i następnie za to złoto kupić potrzebny im towar. No dobrze, ale na co Ci ta wiedza? Zastanów się nad nią w kontekście osób, które jako życiowy cel postawiły sobie osiągnięcie niewyobrażanego bogactwa, które przedstawia się jako ilość pieniędzy w ich posiadaniu. Mając to wszystko na uwadze, pozyskaj do swojego obozowiska kupca oraz sprzedaj mu zbędne Ci przedmioty, aby móc za nie kupić to co potrzebujesz."

Wymagania

Nagrody

Odblokowywane zadania

Advertisement