Time Rift Wiki
Advertisement

Rodzaj zadania: poboczne

Opis: "Bardzo Ci dziękuję! Jesteś człowiekiem o dobrym sercu. Jak mogę Ci się odwdzięczyć? Zrobiło się zimno, może zechciałbyś się napić herbaty?"

Zgadzasz się na propozycję staruszki, a w trakcie picia herbaty przy stole wysłuchujesz ckliwej historii jej życia i tego jak od berbecia wychowywała swoich synów. Po tonie w jakim o nich opowiadała wyczuwasz, że darzy ich niezwykle silną matczyną miłością i troską. To Cię skłania do refleksji nad Twoim życiem i rodzicami... Z zamysłu wyrywa Cię dotyk dłoni staruszki, która łapiąc Cię za rękę mówi: "Jesteś najmilszym człowiekem jakiego ostatnio spotkałam. Wyczuwam w Tobie duże pokłady ciepła i dobroci. Wiem, że proszę o zbyt wiele, ale nie zostało mi już dużo życia... Ten fakt dodaje mi odwagi i otwartości do mówienia i proszenia o rzeczy, o które nie śmiałabym prosić nigdy wcześniej, gdyż bez fałszywej skromności mogę rzec, że byłam bardzo zaradną kobietą." Po tym stwierdzeniu, staruszka robi krótką pauzę, zbierając myśli i odwagę do opowiedzenia o sednie sprawy.

"Mój najmłodszy syn - Hasten... po śmierci męża znalazł jakieś zajęcie, dzięki któremu mógł mnie wspierać i zapewnić godne życie. Nigdy nie pytałam co robi, ale w głębi duszy czułam, że jest to coś niedobrego, coś co niszczy go od środka... Czy mógłbyś spróbować go odnaleźć i dowiedzieć się czym się zajmuje? Jeśli Ci się to uda to przekaż mu proszę, że bardzo się o niego martwię i że zawsze może na mnie polegać oraz wszystko mi powiedzieć. Zrobię co w mojej mocy, aby mu pomóc w tym co go nęka."

Wymagania

Nagrody

  • 750 punktów doświadczenia
Advertisement