Time Rift Wiki
Advertisement

Rodzaj zadania: poboczne

Opis: Gdy dotarłeś do pałacu króla, wyszedł Ci na przeciw paź, który kazał służącym odświeżyć Twój wygląd w drodze do sali w której miałeś spotkać się z królewskim doradcą. Doradca nie czekając na zbędne uprzejmości od razu kazał wszystkim opuścić salę i przeszedł do rzeczy.

- Twoje czyny przyniosły duże korzyści naszemu królestwu, dlatego mam dla Ciebie specjalne zadanie, poza granicami wyobraźni i zdrowego rozsądku, któremu nikt inny nie mógłby podołać. Jednakże najpierw musisz przejść ostatnią próbę i w pełni udowodnić swoją wartość oraz to, że podołasz każdemu zadaniu, a w szczególności takiemu, które wszyscy uważają za niemożliwe. - Co muszę zrobić? - O, no i to jest właściwy człowiek na właściwym miejscu. Same konkrety, bez zbędnych pogadanek. Tutaj masz pergamin na którym jest zapisane co musisz zrobić, z resztą powinieneś poradzić sobie sam, czyż nie?

Nie czekając na odpowiedź zaprowadził Cię do wyjścia z sali i zamykając drzwi rzekł: pokładam w Tobie duże nadzieje, nie zawiedź mnie, ani swojego królestwa.

Wymagania

Nagrody

  • 5000 sztuk złota
  • epickie nagrody zależne od klasy postaci
    • barbarzyńca: dwa epickie topory
    • inkwizytor: epicki miecz i epicka tarcza
    • skrytobójca: dwa epickie sztylety
    • łowca: epicki łuk
    • mag: ??? (todo)
    • apostata: epicki kostur
Advertisement