Time Rift Wiki
Advertisement

Zadania wprowadzają do gry tło fabularne i przygodowe oraz napędzają rozwój postaci gracza. Polegają m.in. na pokonaniu któregoś z bossów, zabiciu określonej liczby przeciwników, zdobyciu jakiegoś przedmiotu do zadania lub zwiedzenia mapy.

Nagrodami za wykonanie zadań głównie są punkty doświadczenia oraz złoto, czasem wiążą się z natychmiastową regeneracją punktów energii lub nawet otrzymaniem unikalnego epickiego przedmiotu.

Zadania zorganizowane są w drzewko zadań — gracz odblokowuje dostęp do kolejnych zadań wraz z rozwiązywaniem poprzednich oraz postępem fabuły i rozwojem swojej postaci. Część zadań wykonywana jest przy okazji naturalnych postępów w grze, inne wymagają walki z określonym typem przeciwnika, lecz zawsze w końcu spełnione zostają warunki ich zaliczenia oraz gracz otrzymuje nagrody. Wyjątkiem są zadania, w których należy pokonać określonego bossa, bowiem każdy z nich ma limitowaną liczbę prób, po utracie których zadanie oraz nagrody przepadają, aczkolwiek odblokowane zostanie kolejne. Odmienne są też zadania czasowe, które wymagają od gracza określonej aktywności w ciągu dnia lub tygodnia i te również mogą nie zostać zaliczone, lecz powrócą w kolejnym cyklu.

Wyróżnić można zadania:

  • fabularne — wprowadzenie gracza do świata gry
  • poboczne — przygodowy aspekt gry
  • czasowe — codzienne i cotygodniowe

Zadania fabularne

Zadania poboczne

Zadania czasowe

Drzewko zadań

Legenda: zadanie poboczne, zadanie fabularne, zadanie czasowe

Advertisement